Рязане на балса и депрон (пенливи материали)

Рязане на балса и депрон (пенливи материали)

Мнениеот Root » 2012-11-28

Рязане на балса и депрон (пенкиви материали) става много просто с най елементарно макетно ножче.
1606808_2.jpg
За по-дебели плоскости е по добре да се използва резбарско лъкче
Jewelers-Saw-cutting-out-template.jpg
А за пенливи материали най-добре си е с нажежена жичка с работен плот
Foamcutter.gif
Лично според мен режете който както намери за добре и на кой както му е удобно. :37:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Светлозар Добрев
Способен съм на всичко човешко! Kойто ме надмине, не е човек!

Re: Рязане на балса и депрон (пенливи материали)

Мнениеот Miroslav » 2012-11-28

Аз лично ползвам моделарско ножче, наподобява скалпел. Виждал съм по магазините ги продават комплекти с по 3 държача и много резци в кутията. :2:
Мирослав Теофилов


Върни се в “Технологични съвети и похвати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост